Nettbutikk

mandag 24. august 2015

Love Monday's

 I dag startet dagen tidlig, vi sluttet gårsdagen seint så da ble dagen enda mer utfordrende for hun mor:) Men eg tar utfordringene på strak arm.
Nå er vi alle 4! flyttet inn på et soverom da vi skal bygge om kjelleren de neste 2 ukene :)
Leverte Mathias til Barnehagen, handlet litt for så og starte på huset:)
I måren kommer byggefolket og starter for fullt her. Gleder meg til å få 3 soverom nå :)
Eg har skrudd ned postkassen vår, lure på om eg skal snike meg til litt cupcake rosa maling og få meg en rosa postkasse :) lik om dere er enige :)

I dag har eg og fått jobbet litt med hvordan legge frem arbeidet eg jobber med i Forever Living

Dette skal bli min fulltids jobb en dag, og den dagen gleder eg meg til :) Tenk å få flere slike mandager som i dag da !!!  NYTTTER :D




1 kommentar: