Nettbutikk

lørdag 22. august 2015

Mitt første Blogg innlegg :)

Heisann :)

Jeg heter Liv Randi, er 26år gammel, gift i 5år og har 2 barn på Mathias 2år og Oliver 7mnd :) Har og 2 hunder, Yasmin (6år Tibetansk Spaniel) og Chelsea (1år Engelsk Bulldog).
Vi bor i et lite hus på 96km2 med 2 soverom :) Skal bygge om nå neste uke å få 3 soverom :)
Jeg jobber som Assistent i Sørmarka Arena Barnehage og er nå i permisjon frem til litt ut i oktober :)
Jeg startet som forhandler av Forever Living Products i slutten på Mai 2015 da jeg trengte noe annet og tenke på. Jeg havnet i en vond sirkel da dama jeg har sett opp til hele mitt liv gikk bort bare en uke etter Oliver kom til verden i Januar, min mormor Randi. Jeg sperret vekk venner og familie, forholdet til min mann gikk nedover, jeg klarte ikke heilt å knutte meg til Oliver. Dette gikk mer og mer opp for meg og etter og fått flere spørsmål fra min veileder i Forever Living, så tok eg på meg joggesko og tråkket ut av boblen min å prøvde å få ting på rett vei igjen.
Jeg ga alt og gjør det enda, og er nå Ass. Supervisor med egen nettbutikk :)

Nettbutikk
Legg deg gjerne inn som kunde heilt gratis, og se priser å informasjon om varene mine :)
Alt er økologisk Aloe Vera av beste kvalitet.

Målet mitt er Manager nå, men i lengre sikt ser jeg for meg Diamond og fast lønn :)
Da trenger jeg kolleger og faste kunder, dette skal jeg få til :)

Takk for at dere leste mitt første innlegg i bloggen min om mitt liv i Forever Living :)

Hålandsvannet 2014, Stavanger

4 kommentarer:

  1. Du er dyktig og har stå på vilje Liv Randi, så dette vet jeg at du vil få til :-)
    Fortsett slik du gjør nå, med den gode markedsføringen og vær deg selv.
    Jeg har stor tro på deg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett