Nettbutikk

fredag 11. september 2015

Travel tid nærmer seg endelig slutten.

Vi har nå kommet så langt med soverommene til guttene at vi har fått flyttet de inn på hvert sitt rom. Når mor er fornøyd, er alle fornøyd :)


 Vasket en talerkenhylle før maling, Oliver er fornøyd med at mor er fornøyd og soverommene ble bra :)

Vi ble og kastet ut av huset da byggmennene støpte ny trapp til oss :) så da ble det en tur på hytta i Ryfylke.
Der koser både små og store seg, så det passet egentlig veldig bra :)


 Fikk og varer før vi dro på hytta :) Det er alltid kos :) fikk levert 4 dunker med Aloe Vera Gel og litt smått pakket ned til levering :) + eg fikk min favoritt, Forever Aloe Bits n' Peaches som smaker utrolig friskt og godt. Magen er glad igjen :)


Sjekk den gjerne ut på Nettbutikken min ;) logg deg inn og prisene vil komme opp og du vil få velge om du vil ha månedstilbud tilsendt pr mail, ein gang i måneden.


Må bare skryte enda en gang av produktene, eg vasket hele huset med MPD i går, vegger, lister, gulv, trappen, ja over alt. Og ikke minst brukte eg Forever oljen med lemon sammen med vann til og vaske over spottene i taket, barna har fått lavendel olje under putene sine og sover kjempe godt, så nå lukter det bare så godt her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar