Nettbutikk

torsdag 1. oktober 2015

Ny måned med nye muligheter.



Velkommen Oktober =)

Eg har i September gått ut av min komfort sone å hatt helsekveld hos ei venninne.
Utrolig kjekt når eg først hoppet ut i det.
Vertinnen fikk en fin gave av meg og er kjempe fornøyd, vi koste oss så mye at vi ble til slutt sittende å prate som om vi alle kjente hverandre.
Det er allerede satt opp ny helsekveld neste uke og eg gleder meg kjempe masse.

Hadde vert utrolig kjekt med flere kvelder fremover, hint hint til dere lesere ;)

Vertinnen får selvsagt en gave av meg, og det er ingen kostnad å hyre meg inn en høstkveld.

Planlegge litt julegaver sammen med venner, hudpleie kveld, spa og velvære kveld med ansiktsmaske og fotbad er jo utrolig koselig om man ønsker å nyte en kveld med noen venninner.

Her kan du handle og bestille helsekvelder.

I Oktober så starter eg opp i barnehagen igjen på dagtid. Det blir utrolig godt å komme i jobb igjen, men samtidig litt nytt å sleppe taket på minste mann. Får aldri permisjon igjen med han, nyter di siste ukene sammen med gullet på dagtid :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar